Igazgatási szünet az önkormányzatnál

Az egri Polgármesteri Hivatal valamennyi telephelyén december 22-től  január 5-ig téli igazgatási szünetet tartanak.

Ez idő alatt a Hivatalban az alábbi napokon szakirodánként lesz ügyelet, ám – a szociális ügyek kivételével – csak kérelmek, bejelentések benyújtására lesz lehetőség:

  • 2024. január 3. (szerda) 8:00- 12:00 óráig és 13:00- 16:00 óráig
  • 2024. január 5. (péntek) 8:00- 12:00 óráig

 

A Polgármesteri Titkárság, a Kabinet Iroda és a Jegyzői Iroda az igazgatási szünet teljes időtartama alatt zárva tart.

A Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportja (a Kossuth Lajos utca 28. szám alatt) 2024. január 3-án és január 5-én a megszokott rend szerinti ügyfélfogadást tart, lakásügyi ügyintézésre azonban nem lesz lehetőség.

Kizárólag sürgős, halaszthatatlan ügyben elérhető e-mail cím: ugyelet@ph.eger.hu

Az igazgatási szünet időtartama alatt az azonnali ügyintézés nem lehetséges, azonban valamennyi tárgykörben kérelem továbbra is folyamatosan benyújtható ügyfélkapun keresztül, illetve postai úton.

Január 08-tól a Polgármesteri Hivatal a megszokott munkarendben működik.

Facebook
Email