Ha teheti, ne december 23. és január 6. közé időzítse önkormányzati ügyeinek intézését

A legutóbbi közgyűlés határozata szerint az év végi ünnepi időszakban és az év elején igazgatási szünet lesz Egerben.

Ez alatt az idő alatt a Polgármesteri Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel. Sürgős, halaszthatatlan ügyben az ugyelet@ph.eger.hu e-mail címre lehet írni.

Az igazgatási szünet december 23-tól január 6-ig tart. 

Ebben az időszakban nincs lehetőség azonnali ügyintézésre, azonban ügyfélkapun keresztül illetve postai úton továbbra is folyamatosan benyújtható kérelem valamennyi tárgykörben.
Fontos információ még, hogy az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a Hivatalban folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe.

2023. január 9-től a Polgármesteri Hivatal a megszokott munkarendben működik.

Facebook
Email