Mától két hétig igazgatási szünet a Városházán

December 23-tól január 6-ig – hasonlóan a minisztériumokhoz és a különböző szintű kormányhivatalokhoz – igazgatási szünet lesz, ebben az időszakban a Polgármesteri Hivatal zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel.

Kizárólag sürgős, halaszthatatlan ügyben az ugyelet@ph.eger.hu e-mail címen lehet a hivatalhoz fordulni.

Az igazgatási szünet időtartama alatt nincs lehetőség azonnali ügyintézésre, azonban ügyfélkapun keresztül illetve postai úton továbbra is folyamatosan benyújtható kérelem valamennyi tárgykörben.

A jogszabályok értelmében az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a Hivatalban folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe.

A Polgármesteri Hivatal 2023. január 9-től a megszokott munkarendben működik.

Facebook
Email